2010. 07. 22.

OCEAN SALT arc- és testradír


Hogy én ezt eddig miért is nem próbáltam?? Isteni!! Ebben a hőségben pluszban üdítő, tényleg, mint egy merülés a tengerben. Éppen ezért a sós íze/ illata sem zavar, tiszta tengerpart-feeling.
Felnyitás után rögtön összekevertem a tartalmát, így a nagy sós szemek keveredtek a krémes résszel az alján, és nagyon kellemes, üdítő textúrát alkotnak. Alapvető fürdőszoba-kellék lesz, úgy látom. És nagyon sokáig elég, a kisebb kiszerelés is.

Ezt ígérték róla a lush.hu -n:
"Tisztító bőrradír. Noha bőrradírnak hívjuk, nem kell mást tenned, mint az arcodra kenni az Ocean Salt-ot és az majd „radíroz” saját magától. Ne gondolj arra, hogy írtózatos erővel sikálni kellene az arcod, ellenkezőleg nagyon is gyengéden kell bánnod a bőröddel. Az Ocean Salt hihetetlenül frissítő érzést kölcsönöz, mintha most „radíroztál” volna, miközben arcodat friss grapefruit és lime levével, egy gondolatnyi tengeri sóval, egy adag bőrpuhító kókusszal és avokadó vajjal kényezteti. Használd naponta, ha zsíros a bőröd és hetente, ha száraz a bőröd, hogy úgy érezhesd magad, mintha tisztító merülésen vettél volna részt az óceánban."
Én hetente 1-2-szer terveztem használni, aztán azon kaptam magam, hogy sűrűbben rányúlok, mert nem bírok neki ellenállni. Csodálatos, imádom.

És akkor jöjjön az igazság pillanata: mit tartalmaz pontosan a csodaszer?
>> íme, a codecheck.info elemzése ide kattintva <<
Ejnye, 2 korlátozottan ajánlott összetevője is van, plusz kétféle tartósítószer: parabének, amelyek a codecheck szerint ártalmatlanok. Azért ez nem riasztott el, a termék határozottan telitalálat.
Polcbérlete lesz a fürdőszobában.

(Khm, még egy kis kötözködés: vegetáriánus termékként hirdetik, viszont lanolint (=gyapjúzsír) tartalmaz, amihez o.k., hogy nem kell leölni az állatot, de vajon az a birkanyírás tényleg cruelty-free?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése