2010. 12. 01.

Sheavaj.hu ajándékcsomagot nyertem!!

Nem hittem  a szememnek, amikor olvastam a mailt, hogy én nyertem a sheavaj.hu októberi facebookos nyereménysorsolásán. Mivel éppen szülinapom is volt, gyorsan feldolgoztam, hogy ajándékot kapok.

Eddig babapopsira rendeltem a sheavajukat és a kókuszolajukat, az ajándékcsomag pedig teljesen új termékekkel kecsegtetett. Nem csak náluk, nálam is totál újak voltak a meglepetések, amikkel alaposan tele lett a csomag:

















A sheavajat próbáltam legelőször: ez a kelet-afrikai verzió sokkal olvadékonyabb, testhőmérsékleten azonnal folyik, olajként használható, és kitűnően funkcionál babapopsikrémként, illetve -olajként. Aki ismeri a valódi sheavajat, más néven karitévajat (Vitellaria paradoxa butter), annak nem kell ecsetelnem miért tökéletes. Aki még nem, itt a linken utánaolvashat.

Aztán a folyékony afrikai fekete szappan következett: valahonnét derengett, hogy hajmosásra is használható, kipróbáltam gyorsan. És tényleg, tökéletes! Le is cseréltem rá rögtön a samponom, a festett hajamat gyönyörűen hidratálta, semmi kondícionáló vagy egyéb regeneráló tuning nem kellett mellé. Nagyon sokoldalúan használható, azt írják babafürdetésre is kiválóan alkalmas, ki fogjuk próbálni. Mielőtt valaki rettegni kezdene, hogy "ez az afrikai izé, ki tudja mi van benne, nemáár?!", azt nyugtassa meg a terméken szereplő OÉTI nyilvántartó szám, és a fincsi összetevők: kakaóbab, kókuszolaj, shea vaj, víz. Egyszerű és nagyszerű. 

A legkellemesebb meglepetés az Akoma Detox Soap: isteni!!! A méregtelenítő szappan trópusi növényeket és zöld iszapot tartalmaz, és az illata is nagyon fincsi. Tusoláshoz használtam, és úgy tűnik rendszeres fogyasztója leszek. Az összetevői magukért beszélnek: sheavaj, olívaolaj, kókuszolaj, pálmaolaj, szárított neem levelek, szárított mangó levelek, szárított afrikai papaja levelek, szárított afrikai zöld narancs levelek, zöld iszap, bergamott és geránium olaj. A téli fűtésszezonban szerintem nincs bőr, ami ne kezdene kiszáradni, ha hagyjuk; de ez a kellemetes, itt-ott kilógó levéldarabkákkal ellátott szappan kitűnő gyógyír rá. Arcra még nem próbáltam, de be fogom vetni a legközelebbi alkalommal. 



A kakaóvaj szegény nem valami felhasználóbarát így az eredeti formájában, darabosan, a maga 32-36 Celsius fokos olvadáspontjával. Azért egy kisebb darabot szétdörzsöltem az ajkaimon. Kitűnő bőrpuhító, hidratáló hatása miatt nagy része a sarkaimon és a talpaimon fogja végezni, és ha így lassan fogyna, hidratáló krémet gyártok belőle esetleg.

Az ajándékcsomagnak azért örülök különösen így utólag, mert magamtól valószínűleg egyik terméket sem próbáltam volna ki, maradtam volna a jól bevált "sima" karitévajnál és a kókuszolajnál.

Nekem fontos, hogy amit magamra kenek, abban ne legyen kőolajipari melléktermék, tartósítószer, színezék, egyéb bőrtönkretevő fittyfene. Ezekben nincs, így nyugodtan használhatom őket a babám bőrére is. Sőt, fair trade termékek.

Kedves sheavaj.hu, ezúton is köszi!

1 megjegyzés:

  1. Az Akoma Detox Soap-ból több használat után előbukkannak a szárított növényi alkatrészek, és így kímélő testradírnak is kiváló.

    VálaszTörlés