2011. 04. 23.

Coastal Scents 88 Ultra Shimmer paletta a makeuplaza.com-ról

A makeuplaza.com -on olvastam az akciót: 5.500 Ft-ért kínálták a Coastal Scents 88 Ultra Shimmer palettát, ingyenes házhozszállítással. Utánanéztem a neten, és általában mindenhol nagyon dícsérték, így a virtuális kosárba dobtam.
Első alkalommal rendeltem a Makeup Plaza-tól:


POZITÍV:
  • Könnyen elérhető, kedves ügyfélszolgálat, pontos információkkal.
  • Gyors szállítás a Magyar Posta futárszolgálatával (így ha többedszer sem találnának a szállítási címen, a postaládába dobott értesítővel további 5 napig átvehető a csomag a legközelebbi postán).
  • Termékleírásnak minden szempontból megfelelő terméket küldtek: gyönyörű színek.
  • Még tudtam rendelni az akciós készletből, pár napra rá ugyanis elfogyott. 
  • Gondos, többrétegű buborékfóliás csomagolás.
  • Jó ár-érték arány. 
  • A Coastal Scents nem tesztel állatokon, és a beszállítóik sem.

NEGATÍV:
  • A legvilágosabb szín, az 1. a legelső sorban és oszlopban kiesett, ahogy kinyitottam a sminkpalettát :[ A védőfólián lévő nyomból is látszott, hogy már jóval korábban elengedte a ragasztó. Mivel ezt a színt highlighterként is jól lehet alkalmazni, és pl. színpadi sminknél is elengedhetetlen a fehér, különösen bánom, hogy kijárkál a helyéről.Talán vissza tudom normálisan ragasztani. 
  • A sminkpaletta fő összetevői: potenciálisan rákkeltő talkum, ásványolaj. Utóbbi olcsó kőolajipari melléktermék, eltömíti a bőr pórusait és akadályozza a bőrlégzést. (A tízszer ennyibe kerülő csúcskozmetikumokban is használják, hogy legyen kinek eladni az idő előtt tönkrement bőrt regeneráló készítményeket.) Tudom, sokakat ez nem zavar, hiszen minden dekorkozmetikumban megtalálható, a bio / organikus termékeket kivéve. Igen, a drága márkák szemhéjárnyalói ugyanezeket tartalmazzák, akkor pedig már a Coastal Scents kifejezetten jó vételnek számít!  

Sok helyen olvastam, hogy alap nélkül nem is olyan extra tartós. Tesztelem még ArtDeco primerrel és anélkül, és frissítem majd a bejegyzést. Kipróbáltam, az eredmény: 
  1. Magában, mindenféle alap nélkül, ujjbeggyel vagy ecsettel felvíve:
    egy rétegben, önmagában (pl. a szemöldökcsontom alatt) pár óra múlva felszívódott, ahol több szín került egymásra, megmaradt. 
  2. ArtDeco Eye Primer (= krémes szemhéjalapozó) fölé, ujjbeggyel felvíve:
    tartósan, intenzíven fennmaradt min. 8 órán keresztül. 
  3. Alverde Highlighter ceruza fölé, ecsettel felvíve:
    a szemöldökcsontomon felszívódott, a többi részen megmaradt. Ugyanúgy, mint az 1. pontnál: ahol nem volt egymáson vastagon több szín, ott erősen veszített az intenzitásából. (Ok, kellene alá primer és biztosan szépen működne, de ezt a verziót is teszteltem, hátha..)
Összességében jó vételnek tartom, fel is iratkoztam a hírlevelükre. Sokkal olcsóbb, mint közvetlenül a CS-től az USÁból rendelni: hiába adják ott jóval olcsóbban, a szállítási költség megeszi az árelőnyt.

5 megjegyzés:

  1. Tetszik az oldalad, most találtam rá. Nekem is van ilyen palettám meg egy matt, és én is nagyon szeretem, szuperjól ki tudom használni mindkettőt. Szerencsére nekem nem jött ki belőle még egy szín sem, de ha igen, majd visszaragasztom :-) Ez a legjobb festékeknél is előfordul, ha palettás. Szinte mindennel egyetértek veled, amit írtál, csak egy dologgal nem. A parabének, melyek a termékben találhatóak még nem bizonyítottan rákkeltőek és csak abban az esetben merül fel egy kozmetikumban, hogy esetleg ártalmas, ha jóval a megengedett arányban fordul benne elő. Mint írtad, ezek a legdrágább cuccokban is vannak, szóval ... biztos, hogy nem rákkeltőek, hisz akkor nem hozhatnák forgalomba. Egyébként én is szeretek a Make Up Plaza -ból rendelni, mert gyorsan megjön, tök korrekt cég és szuper jól le van minden írva az oldalukon. Már az első alkalommal bizalomgerjesztőek voltak meg a menüpontjai is és azok tartalma. Szeretem, ha egy webáruház komolyan és részletesen tájékoztat. Én is csak ajánlani tudom mindenkinek a palettákat.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik az oldalam, köszi a kommentet :]

    A parabéneket ebben a bejegyzésben nem is szidtam :] Én sem riadok vissza feltétlenül egy terméktől, ha tartalmaz olyat. Pl. a codecheck.info szerint sem vészes, akik szerint viszont a paletta fő összetevője, a talkum kevésbé ajánlott: használják ugyan natúrkozmetikumokban, de 3 éven aluliak szemétől, orrától távol kell tartani, és élő személyeken valamint állatokon ( :[[[ ) végzett tesztek szerint rákkeltő. (Forrás: http://bit.ly/kt7P6y ) Ettől még szinte az összes szemhéjárnyaló tartalmazza, de nem feltétlenül kelt mindenkiben rákot. Szerencsére :] És az is fontos, hogy ne viszkessen tőle a szemem.

    A matt palettán én is gondolkodtam, de a Shimmer volt akciós, így ez jött :] A MetalMania-jukat is szívesen kipróbálnám!

    VálaszTörlés
  3. Én is akarok ilyet'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. A blog új formában, több és újabb tartalommal ide költözött >>> http://kiprobaltam.hu

    Köszönöm eddigi figyelmed, várlak az új oldalon!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! Ezen az oldalon már nem munkálkodom tovább, elköltöztem a www.kiprobaltam.hu-ra. Örülök, hogy tetszett a bejegyzés, várlak ott! :]

    VálaszTörlés